Ciągnik KUBOTA L1500 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L1500. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L1500.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 1500 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L1500 takie jak: L1500DT.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...
Jeżeli tłok podlega silnym obciążeniom cieplnym (np. w silniku dwusuwowym), korbowód wykorzystuje się zwykle do intensywnego doprowadzania oleju pod ciśnieniem do ułożyskowania sworznia tłokowego. W takim przypadku główkę korbowodu zaopatruje się przeważnie w dwie tulejki łożyskowe i kalibrowany kanalik, przez który wytrysku je nadmiar oleju zapewniając chłodzenie denka tłoka i piast sworznia tłokowego. Do główki korbowodu olej dopływa okresowo z kanału w czopie korbowym wału korbowego, poprzez łukowy rowek w półpanewkach, łukowy rowek w łbie korbowodu i poosiowy kanalik w trzonie do pierścieniowej przestrzeni między tulejkami łożyskowymi w główce korbowodu. Wał korbowy w silniku tłokowym służy do wytwarzania momentu obrotowego, który może być wykorzystywany do wykonywania pracy użytecznej. Nacisk rozprężających się spalin na denko tłoka przenosi się za pośrednictwem korbowodu na czop korbowy, co wywołuje siły reakcji w łożyskach głównych i powstanie momentu obrotowego powodującego przekręcanie się wału korbowego. Podczas pracy silnika wał korbowy jest więc narażony na znaczne złożone obciążenie dynamiczne.