KUBOTA D750 pierścienie tłokowe
W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika trzycylindrowego KUBOTA D750 Diesel. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do KUBOTA D750, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują). Silnik KUBOTA D750 pracuje w maszynach budowlanych, drogowych, a także w agregatach i generatorach.
Jeżeli oprócz pierścieni KUBOTA D750 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika KUBOTA D750 oraz pokrewnych.
Czy wiesz że…
Podczas pracy silnika ruchomy koniec sprężyny zaworu podlega działaniu okresowo powtarzających się impulsów skrętnych, które z prędkością rozchodzenia się dźwięku (rzędu 1000 m/s) przenoszą się wzdłuż drutu w kierunku końca nieruchomego. Po odbiciu się od nieruchomego końca sprężyny impuls skrętny powraca ku jej ruchomemu końcowi, odbija się od talerzyka i już jako tzw. fala zakłócenia działa na sprężynę tak długo, aż zaniknie pod wpływem tłumienia. Nim to jednak nastąpi, chwilowe amplitudy impulsu skrętnego nakładają się na odkształcenia skrętne drutu, spowodowane ściskaniem sprężyny wskutek oddziaływania krzywki. Nakładanie się tych dwu odkształceń sprawia, że zarówno naprężenia jak i ugięcia poszczególnych punktów sprężyny zmieniają się inaczej, niż to wynika z kinematyki krzywki. Równomierna podziałka sprężyny zaworu ulega zniekształceniu, tzn. powstają jej miejscowe zagęszczenia i rozrzedzenia, zwane falowaniem sprężyny. Takie falowanie zwojów sprężyny przenosi się ze znaczną prędkością z jednego jej końca do drugiego. Podczas falowania zwoje uderzają o siebie, a nawet blokują się, co powoduje powstawanie dodatkowych naprężeń. Indywidualne właściwości tłumiące mechanizmów (tarcie zaworu w prowadnicy itp.) przyczyniają się do zmniejszenia amplitud falowania.