KUBOTA D1402 uszczelniacze zaworowe
W ofercie uszczelniacze zaworowe silnika trzycylindrowego KUBOTA D1402 Diesel, gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych, uszczelnienia na prowadnice zaworowe do silnika KUBOTA D1402.
Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika KUBOTA D1402. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D1402 pracuje w maszynach budowlanych, koparkach, ładowarkach oraz w maszynach rolniczych.
Oprócz gumek zaworowych do silnika KUBOTA D1402 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich wersji silnika KUBOTA, który pracuje w wielu maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Po dłuższym czasie eksploatacji silnika może uzewnętrzniać się wpływ osadu olejowego, stopniowo pokrywającego wnętrze skrzyni korbowej, na wielkość współczynnika zasysania. Osad ten, lekko zapieczony, izoluje skrzynię korbową i powoduje podwyższenie temperatury zasysanego ładunku. I w tym przypadku stosowanie oleju z zawartością detergentów w znacznym stopniu może temu zapobiec. Właściwości oleju wpływają również na warunki korozji łożysk tocznych układu korbowego. W szczególnie ostrych przypadkach korozji obserwuje się rdzawy osad pokrywający kulki lub wałeczki łożysk i ich bieżnie, przeważnie wówczas, gdy silnik jest uruchamiany na krótki okres czasu, a np. 2- 3 tygodnie nie jest używany. Przyczyny rdzewienia można doszukiwać się w częstym skraplaniu się pary wodnej i w obecności kwasów, powstałych w niskiej temperaturze skrzyni korbowej w wyniku przedostawania się do niej produktów spalania. Ponadto w niektórych konstrukcjach olej z mieszanki w niedostatecznym stopniu dochodzi do łożysk wału korbowego i nie wytwarza w nich ochronnej warstewki.