Pompka paliwa KUBOTA D1005
W ofercie pompa paliwa do silnika trzycylindrowego KUBOTA D1005 Diesel. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika KUBOTA D1005 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie pompa zasilająca do silnika KUBOTA D1005. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D1005 pracuje w maszynach budowlanych, koparkach, ładowarkach oraz w maszynach rolniczych.
Oprócz pompki paliwa do silnika KUBOTA D1005 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Gaźnik składa się z komory mieszanki i komory pływakowej, tworzących jedną całość i stanowiących korpus gaźnika. Wszystkie elementy regulacyjne mieszczą się w komorze mieszanki. Są to: dysza główna, rozpylacz iglicowy i przepustnica z iglicą przepustnicy. Od góry komora mieszanki zamknięta jest pokrywką, od dołu korkiem. W komorze pływakowej znajdują się pływak wraz z iglicą regulacyjną oraz tłoczek i sprężyna dociskowa Komora pływakowa zamknięta jest pokrywą. W korpus gaźnika wkręcona jest dysza paliwa biegu jałowego. Uruchomienie zimnego silnika umożliwia jedynie wystarczająco bogata mieszanka. Aby odpowiednio wzbogacić mieszankę bezpośrednio przed rozruchem silnika wciska się kilkakrotnie przycisk w pokrywie komory pływakowej. Wtedy tłoczek poprzez dyszę biegu jałowego kości obrotowej wału korbowego silnik zasysa mieszankę tylko przez jeden kanał (0 18 mm), w którym ustalają się wówczas warunki przepływu korzystne do tworzenia się prawidłowej mieszanki. Gdy obciążenie i prędkość obrotowa zwiększają się, drugi suwak zostaje pod-niesiony (przelot 0 17 mm), co umożliwia bardziej intensywny napływ ładunku. Przy całkowitym otwarciu obu kanałów, ich wspólny przelot odpowiada konwencjonalnemu gaźnikowi o kanale 25 mm, a więc większym niż stosowany do silników seryjnych, wymagających niezbyt dużych średnic kanału gaźnika, aby silnik pracując z średnią lub małą prędkością biegu rozwijał wystarczająco duży moment.