Ciągnik KUBOTA B7300 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w miniciągniczkach i minitraktorkach Kubota B7300.
Sprzedawane przez nas filtry do miniciągniczków oraz minitraktorków KUBOTA B7300 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA B 7300 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA B 7300 filtr paliwa
- KUBOTA B 7300 filtr powietrza
- KUBOTA B 7300 filtr hydrauliki
Obsługujemy modele KUBOTA B 7300 takie jak: B7300HSD.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Wieniec skośnych zębów tu lei z garbami współpracuje z wewnętrznym uzębię. Funkcjonalny schemat rozdzielczej pompy wtryskowej SILTO skośnym tulei hydraulicznego regulatora wyprzedzenia wtryskiwania, ciągle zazębionej z wieńcem przeciwnie skierowanych Zębów skośnych na wałku pędnym. Wieniec prostych zębów tulei z garbami zmusza do obracania się zębate koło pośrednie, które jednocześnie napędza zębatą pompę zasilającą oraz dzwon o płaskim wieńcu zębatym, przekręcający tłoczek rozdzielczy w cylinderku sekcji tłoczącej. Rozdzielcza pompa wtryskowa SILTO (4cylindrowego silnika RENAULT). Hydrauliczny układ regulacyjny rozdzielczej pompy wtryskowej SILTO jest niemal identyczny jak w pompach wtryskowych BOSCH, modele EP/VA...H... Jedyne dość istotne różnice w obu systemach polegają na nieco odmiennych zadaniach i szczegółach wykonania wodzików upustowych. Wodzik upustowy pompy wtryskowej SILTO przepuszcza olej napędowy z komory naporowej i z przestrzeni między swymi występami do, kanalików nadmiarowych, czyli do komory mechanizmów i dalej do zbiornika paliwa. Tym samym w systemie SILTO nie wykorzystuje się paliwa wytłaczanego z cylinderka sekcji tłoczącej do korygowania oddziaływania hydraulicznego regulatora wyprzedzenia wtryskiwania,1 w zależności od chwilowego obciążenia silnika. Jednocześnie wodzik upustowy pompy wtryskowej SILTO nie ma kołnierza służącego jako zderzak mechaniczny. Ponadto na obu cylindrycznych występach wodzika upustowego wyfrezowane są wzdłużne rowki przelewowe. Dzięki nim, przez odpowiednie przekręcenie wodzika upustowego, okresowo można ustawić pompę wtryskową na największe dawkowanie lub przerwać w ogóle wtryskiwanie oleju napędowego do cylindrów silnika (położenie STOP).