CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA B6200 filtry silnika i hydrauliczne

Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w miniciągniczkach i minitraktorkach Kubota B6200.KUBOTA B6200 FILTRY
 
Sprzedawane przez nas filtry do miniciągniczków oraz minitraktorków KUBOTA B6200 dostępne są na miejscu.
 
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
  • KUBOTA B 6200 filtr oleju silnikowego
  • KUBOTA B 6200 filtr paliwa
  • KUBOTA B 6200 filtr powietrza
  • KUBOTA B 6200 filtr hydrauliki
 
Obsługujemy modele KUBOTA B 6200 takie jak: B6200D, B6200E, B6200HST-D, B6200HST-E.
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
 
Czy wiesz. że...
Im słabszy nacisk wywiera się na pedał przyspieszenia, w tym większym stopniu suwak dławiący przesłania przelot kanalika, czyli i tym bardziej utrudnia odpływanie z komory naporowej oleju napędowego, w okresach wypychania go z jej wnętrza przez wodzik upustowy. Natomiast jak długo położenie pedału przyspieszenia nie ulega zmianie, tak długo suwak dławiący trwa w bezruchu, a więc przesłonięcie przelotu w kanaliku jest niezmienne. Wówczas hydrauliczny układ regulacyjny samoczynnie, utrzymuje jednostajną prędkość biegu silnika, odpowiadającą takiemu ustawieniu suwaka dławiącego, przeciwdziałając przyspieszaniu lub zwalnianiu biegu silnika przez natychmiastowe zmniejszenie lub zwiększenie dawkowania paliwa. Jeżeli bowiem chwilowa prędkość biegu silnika zwiększa się, proporcjonalnie wzrasta również i częstotliwość wtryskiwania. Tym samym coraz krócej trwają suwy napełniania wykonywane przez tłoczek rozdzielczy, czyli i okresy przymusowego przemieszczania wodzika upustowego, przez jego sprężynę powrotną. Jednak w omawianej sytuacji każdo krotne z komory naporowej olej napędowy odpływa z identyczną niemal intensywnością, ponieważ suwak dławiący jest nadal utrzymywany w dotychczasowym ustawieniu. Sprawna to, że w chwilach rozpoczynania się roboczych suwów, tłoczka rozdzielczego. W komorze naporowej znajduje się za każdym razem coraz więcej paliwa. Tym samym i coraz krótsze są .przesunięcia wodzika upustowego wymuszane przez1 jego sprężynę powrotną, ponieważ może on ustępować pod jej naciskiem jedynie w miarę wydostawania się oleju napędowego z wnętrza komory naporowej. Dzięki temu skracają się czynne skoki wodzika upustowego, i coraz bardziej maleją dawki paliwa wytłaczane do wtryskiwaczy. W. rezultacie zmniejsza się chwilowa moc. użyteczna silnika i jego prędkość biegu przestaje się zwiększać, a potem maleje do odpowiadającej ustawieniu suwaka dławiącego.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.