Ciągnik KUBOTA B1620 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA B1620 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA B 1620 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Połączenie między komorą pompowania w cylinderku a wlotem do przewodu wysokociśnieniowego ulega całkowitemu przerwaniu stosunkowo bardzo wcześnie.. Dzieje się to w chwili, w której dolna krawędź dławika mija obrzeże otworu w gnieździe. Zatem już w pierwszej fazie opadania odciążającego zaworka na gniazdo ustaje przepływ oleju napędowego w kierunku wtryskiwacza, co pośrednio przyczynia się do wydatnego przyspieszenia zamknięcia rozpylacza. Niepożądany wpływ zjawiska dlatego tłoczenia może więc trwać jedynie bardzo krótko i to tylko w początkowym okresie zamykania się zaworka odcinającego. Skoro tylko dolna krawędź dławika przysłoni wlot do gniazda zaworka, wówczas w układzie wtryskowym rozpoczyna się charakterystyczny proces odciążania. Wskutek przesuwania się zaworka w dół rośnie objętość wypełnionej paliwem przestrzeni między czołem gniazda zaworka, a komorą główną w rozpylaczu i jednocześnie obniża się nadciśnienie we wnętrzu przewodu wysokociśnieniowego. Ujmując teoretycznie, wspomniany przyrost objętości jest równy pojemności skokowej zaworka, którą można obliczyć jako iloczyn pola przekroju otworka w gnieździe i czynnego skoku zaworka, czyli drogi przebywanej przez zaworek od chwili przerwania połączenia z komorą pompowania do chwili, w której grzybek zaworka spocznie już na przylgni gniazda.