Ciągnik KUBOTA B1550 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA B1550 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Obsługujemy modele KUBOTA B 1550 takie jak: B1550D, B1550E, B1550HST-D, B1550HST-E.
Do silnika KUBOTA B 1550 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Za teoretyczny początek procesu tłoczenia paliwa do przewodu wysokociśnieniowego przyjęto chwilę, w której następowało przerwanie ciągłości strugi olej u napędowego, wypływającego z kanalika zasilającego w ściance cylinderka. Podobnie ustalono koniec tłoczenia, przy czym obu pomiarów dokonano z dokładnością do 0,010 mm, w odniesieniu do długości skoku tłoczka. Jeżeli tłoczek znajduje się w położeniu, które odpowiada teoretycznemu początkowi tłoczenia paliwa do przewodu wysokociśnieniowego, strata szczelinowa wskutek powrotu paliwa do komory wyrównawczej wynosi około 1,2 g/s. Kiedy jednak i. powierzchnia uszczelniająca główki i tłoczka przesłoni całkowicie wylot kanalika zasilającego, wtedy prawie natychmiast wyciek oleju napędowego z komory pompowania do komory wyrównawczej staje się nadspodziewanie mały. Gdy wylot kanalika zasilającego w ściance cylinderka jest już całkowicie zamknięty i najbliższe sobie punkty na krawędzi czołowej tłoczka i ha obrzeżu wylotu kanalika oddalą się zaledwie na 0,06 mm od siebie, wówczas strata szczelinowa maleje do około 0,003 g/s. Na całej .prawie czynnej długości skoku .tłoczka wyciek paliwa, biorąc praktycznie, nie wykracza poza zakres 0,003...0,004 g/s.