Ciągnik KUBOTA B1220 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA B1220. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA B1220.
Uszczelka głowicy do KUBOTA B 1220 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Dawki paliwa ciekłego wytryskujące jednokrotnie z rozpylacza układu wtryskowego bezpośredniego działania są zwykłe odmierzane przez jego sekcję tłoczącą, ponieważ z zasady stosuje się możliwie prosty wtryskiwacz połączony z nią jedynie poprzez przewód wysokociśnieniowy (pełny układ wtryskowy) lub ewentualnie dodatkowo przez nieskomplikowany rozdzielacz (niepełny układ wtryskowy), albo paliwo pod ciśnieniem tłoczenia wprost do rozpylacza (pompowtryskiwacz). Jednokrotnie z rozpylacza wytryskuje dawka paliwa ciekłego proporcjonalna do kąta wtryskiwania, który zmienia się podobnie jak kąt tłoczenia, proporcjonalny z kolei do jednostkowej wydajności sekcji tłoczącej (lub potocznie tłoczącej), rozumianej jako określona objętościowo albo masowo ilość paliwa wytłaczanego z cylinderka wskutek jednego roboczego suwu tłoczka. Napełnianie komory pompowania na tej samej części całkowitej długości skoku tłoczka, na której odbywa się wytłaczanie oleju napędowego do przewodu wysokociśnieniowego, podczas wykonywania przez tłoczek suwu napełniania wytwarza się wewnątrz cylinderka wolna przestrzeń, zapełniająca się prawie natychmiast paliwem dopływającym z komory wyrównawczej w obudowie pompy wtryskowej. Jeżeli przekroje przelotów w za worku ssawnym czy kanaliku są niewielkie lub kiedy ciśnienie wytwarzane przez pompę zasilającą jest zbyt niskie, to do cylinderka przedostaje się w rzeczywistości mniej oleju napędowego niż wynikałoby to teoretycznie ze zwiększenia pojemności komory pompowania.