KUBOTA 3D67E uszczelniacz wału KOMATSU
Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA 3D67E, KOMATSU 3D67E-1, KOMATSU 3D67E-2, KOMATSU 3D67E-2A, który pracuje w minikoparkach i miniładowarkach marki KOMATSU. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA 3D67, z maszyn KOMATSU (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA 3D67E. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA 3D67E sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Montaż mechanizmu rozrządu rozpoczyna się od wciśnięcia prowadnic popychaczy w kadłub silnika, jeżeli były wyjmowane podczas demontażu w silniku Zetor 25 przykręca się tylną tulejkę odprężnika. Następnie trzeba wmontować przekładnię i wał rozrządczy w kadłub silnika. Małe koło rozrządu osadza się na wale korbowym. Na wsuniętym wale rozrządczym po osadzeniu w kadłubie łożyska umocowuje się duże koło zębate. Przy zazębianiu kół zębatych rozrządu trzeba zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie tych kół względem siebie, aby zapewnić właściwe kąty przyśpieszenia lub opóźnienia otwarcia czy też zamknięcia zaworów. W silniku Zetor 25 napunktowany ząb małego koła rozrządu powinien wchodzić pomiędzy napunktowane zęby dużego koła. W niektórych silnikach napęd na wał krzywikowy jest najczęściej przenoszony z wału korbowego przez koło pośrednie. Na tym kole są także znaki, które powinny się odpowiednio pokrywać ze znakami na innych kołach współpracujących z nimi.