CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 6BG1 świeca żarowa

W ofercie świeca żarowa do silnika Isuzu 6BG1. Większość modeli świec żarowych dostępna od ręki, z naszego magazynu. Silnik  6BG1 stosuje się w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Używają go takie marki jak: Case,  JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.

Oprócz świec żarowych sprzedajemy również części zamienne do silnika Isuzu 6BG1 np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Grubość denek głowic silników czterosuwowych przyjmuje się zazwyczaj z praktyki ok, 1/10 do 1/15 średnicy cylindra.  Wysokość głowic przyjmuje się również w zależności od średnicy cylindra D i zazwyczaj wynosi ona ok. 0,75 D. Woda chłodząca z płaszczów cylindrów do głowic prowadzona jest lukami staliwnymi łub rurami bez szwu. Do łuków są przyspawane owalne kryzy o dwu otworach na śruby. Wodę tę można również doprowadzić do głowic małych silników półcalowymi rurkami, pionowo wkręconymi do płaszcza cylindra i uszczelnionymi małymi pierścieniami gumowymi i naśrubkami. Odprowadzenie wody z głowicy należy umieścić w najwyższym miejscu w pobliżu kanału wylotowego spalin. W ten sposób można przestrzeń wodną głowicy skutecznie odpowietrzyć., Odpływy wody chłodzącej należy zaopatrzyć w termometry. Jeżeli jest to możliwe, odpływy powinny być otwarte, tzn. powinny odprowadzać wodę do lejków magistrali wody odpływowej. Niejednokrotnie zbroi się głowicę w żeberka prowadzące wodę. Te żeberka równocześnie wzmacniają głowice i dlatego muszą być tak wykonane, aby spełniały obydwa zadania. Głowicę przymocowuje się długimi śrubami w ilości 6 do 10, zależnie od wielkości cylindra, opierając je o górną powierzchnię tulei. Najczęściej robi się głowicę ośmioboczną i do mocowania stosuje się osiem śrub. Ośmioboczna głowica pozwala na symetryczne rozprowadzenie kanałów od zaworu wpustowego i wydechowego. Ponieważ te kanały robimy jednakowe, więc jesteśmy niezależni w ułożeniu przewodów wydechowych od silnika czy przewodów dla powietrza zasysanego. Przewody wydechowe i wpustowe przykręcamy do głowicy śrubami z główkami dla ułatwienia demontażu głowicy bez potrzeby demontażu przewodów.

 

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.