Panewki wału ISUZU 6BG1
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do Isuzu 6BG1 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego
UWAGA! Do wszystkich modeli silników ISUZU 6BG1 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału ISUZU 6BG1).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych ISUZU 6BG1 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Isuzu 6BG1
- Panewki główne Isuzu 6BG1
- Pierścienie oporowe Isuzu 6BG1
Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Cylinder smaruje się zazwyczaj na obwodzie w sześciu miejscach, najbardziej zagrożonych zatarciem, przy czym rozdział na całą powierzchnię uzyskuje się przez rowki zygzakowate, które łączą te otworki na obwodzie. Pompa smarująca cylinder powinna być tak uregulowana, aby smar wchodził do cylindra tylko wówczas, kiedy tłok dochodzi do górnego położenia zwrotnego. Krawędzie okien płuczkowych i wydechowych muszą być na brzegach zeszlifowane ok. 0,5 mm, ze względu na swobodne przejście pierścieni tłoka. Cylinder ma okienka płuczkowe i wydechowe z jednej strony do płukania nawrotnego w wykonaniu zakładów M.A.N. Cylinder w jednym odlewie posiada tuleję nierówno podzieloną, dolna jest krótsza. Dla umożliwienia swobodnego poruszania się tłoka, połączenia ułożone są wg linii falistej. Uszczelnienie obydwu części tulei w płaszczu cylindra wykonane jest za pomocą pierścieni gumowych.