Isuzu 6BD1 pompa oleju
W ofercie pompa oleju do silnika 6BD1. Wszystkie pompy oleju do silnika Isuzu 6BD1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie pompa oleju do silnika Isuzu 6BD1. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik 6BD1 znalazł zastosowanie w koparkach gąsienicowych marki JCB, a także maszynach marki Kobelco, Hitachi.
Oprócz pompy oleju do silnika Isuzu 6BD1 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Pojęcie wolnobieżności i szybkobieżności jest często rozmaicie określane. Np. według GOST-4393-48, silnikiem szybkobieżnym nazywa się silnik, którego średnia prędkość tłokowa jest większa od 6,5 m/sek. Ponieważ w silnikach średnia prędkość tłoków nieraz przekracza 10 m/sek, a są one uważane jeszcze jako wolnobieżne, więc należałoby raczej skalę porównań odnosić do prędkości obrotowej, co dawałoby właściwy obraz obciążenia elementów. W silnikach dwusuwowych część skoku tłoka tracona jest na wymianę ładunku cylindra, toteż obliczenia temperatury końcowej sprężania, ciśnienia sprężania i objętości komory spalania (przestrzeni sprężania Vc) należy opierać na pomniejszonej objętości skokowej cylindra. W rzeczywistych obiegach silnika spalinowego zachodzą pewne nie do uniknięcia straty energii. Spalanie paliwa może być powolniejsze i dlatego może ono przebiegać jeszcze w czasie skoku rozprężającego, a w niekorzystnych warunkach spalania paliwa może być niezupełne. Poza tym, wskutek dławienia w czasie zmiany ładunku cylindra oraz wskutek wpływu temperatury ścianek cylindra i wpływu temperatury powietrza, cylinder nie jest w przewidywanej mierze naładowany zasysanym powietrzem. Wreszcie, w rzeczywistym obiegu występują straty ciepła również wskutek konieczności chłodzenia cylindra, głowicy i tłoka oraz wskutek nieszczelności.