Isuzu 4JJ1 filtry
W ofercie filtr oleju, filtr silnika, filtr powietrza oraz filtr paliwa do silnika Isuzu 4JJ1. Większość filtrów dostępna na miejscu, z naszego magazynu.
Isuzu 4JJ1 filtry silnika - w ofercie wszystkie rodzaje filtrów oleju, silnika, powietrza oraz paliwa do silnika Isuzu 4JJ1. Wszystkie wersje filtrów dostępne u nas na magazynie. Silnik 4JJ1 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Hitachi, Denyo Case, JCB, i wiele innych.
Oprócz filtrów do silnika Isuzu 4JJ1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Doświadczenia z praktyki dowodzą, że prawie zawsze przyczyną złamania wału są obciążenia dynamiczne. Zmienne dodatkowe obciążenia mogą być zginające lub skręcające. Zginanie wału występuje między łożyskami podstawy, jeżeli ona jest zbyt wiotka, a więc mała jest jej sztywność wzdłużna. Zginaniu sprzyja również złe dopasowanie panwi łożyskowych. Drgania giętne mogą powodować w wale również drgania wzdłużne, które szczególnie przy dużych prędkościach obrotowych silników o rzędowym układzie cylindrów mogą być niebezpieczne (obroty powyżej 5000/min). A zatem drgania giętne powstają w specjalnych warunkach i zależą przede wszystkim od dokładności montażowych w ułożyskowaniu. Jeszcze bardziej niepożądane są drgania skrętne, które wywołane są harmonicznymi sił stycznych na poszczególnych korbach silnika. Te drgania nie zależą od ułożyskowania i obejmują całą długość wału. A ponieważ wzdłuż wału silnika wielocylindrowego jest wiele mas obrotowych, które dzielą wał na liczne odcinki, więc harmoniczne sił stycznych mogą tworzyć rezonanse z różnymi drganiami własnymi. Niebezpieczne naprężenia skrętne wywołują niskie harmoniczne w rezonansie z drganiami własnymi niższych stopni, gdyż te mają stosunkowo duże amplitudy i obejmują obroty silnika w zakresie ruchowym. Tak zwane główne krytyczne obroty w tym zakresie są szczególnie groźne i w przypadku gdy silnik pracuje stale na tych głównych krytycznych obrotach, wówczas wał ulega złamaniu. Powstaje typowy złom zmęczeniowy, który zazwyczaj rozpoczyna się w miejscu ostrego karbu, jakiegoś wgniecenia lub od otworu przewiercenia dla przepływu oleju smarującego panwie łożyskowe.