CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4JJ1 filtry

W ofercie filtr oleju, filtr silnika, filtr powietrza oraz filtr paliwa do silnika Isuzu 4JJ1. Większość filtrów dostępna na miejscu, z naszego magazynu.

Isuzu 4JJ1 filtry silnika - w ofercie wszystkie rodzaje filtrów oleju, silnika, powietrza oraz paliwa do silnika  Isuzu 4JJ1. Wszystkie wersje filtrów dostępne u nas na magazynie. Silnik  4JJ1 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Hitachi, Denyo Case, JCB, i wiele innych.

Oprócz filtrów do silnika Isuzu 4JJ1 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Doświadczenia z praktyki dowodzą, że prawie zawsze przyczyną złamania wału są obciążenia dynamiczne. Zmienne dodatkowe obciążenia mogą być zginające lub skręcające. Zginanie wału występuje między łożyskami podstawy, jeżeli ona jest zbyt wiotka, a więc mała jest jej sztywność wzdłużna. Zginaniu sprzyja również złe dopasowanie panwi łożyskowych. Drgania giętne mogą powodować w wale również drgania wzdłużne, które szczególnie przy dużych prędkościach obrotowych silników o rzędowym układzie cylindrów mogą być niebezpieczne (obroty powyżej 5000/min). A zatem drgania giętne powstają w specjalnych warunkach i zależą przede wszystkim od dokładności montażowych w ułożyskowaniu. Jeszcze bardziej niepożądane są drgania skrętne, które wywołane są harmonicznymi sił stycznych na poszczególnych korbach silnika. Te drgania nie zależą od ułożyskowania i obejmują całą długość wału. A ponieważ wzdłuż wału silnika wielocylindrowego jest wiele mas obrotowych, które dzielą wał na liczne odcinki, więc harmoniczne sił stycznych mogą tworzyć rezonanse z różnymi drganiami własnymi. Niebezpieczne naprężenia skrętne wywołują niskie harmoniczne w rezonansie z drganiami własnymi niższych stopni, gdyż te mają stosunkowo duże amplitudy i obejmują obroty silnika w zakresie ruchowym. Tak zwane główne krytyczne obroty w tym zakresie są szczególnie groźne i w przypadku gdy silnik pracuje stale na tych głównych krytycznych obrotach, wówczas wał ulega złamaniu. Powstaje typowy złom zmęczeniowy, który zazwyczaj rozpoczyna się w miejscu ostrego karbu, jakiegoś wgniecenia lub od otworu przewiercenia dla przepływu oleju smarującego panwie łożyskowe.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.