Isuzu 4JF1 pierścienie tłokowe
W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika Isuzu 4JF1. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Isuzu 4JF1, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni Isuzu 4JF1 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Przeprowadzamy również remonty silnika Isuzu 4JF1 oraz pokrewnych.
Czy wiesz że…
Na szczególną uwagę zasługuje konstrukcja korbowodu silnika. Krótki trzon tłoka opiera się na wodziku o jednostronnym prowadzeniu. W głowie wodzika sworzeń korbowodu opiera się na całej długości. Do sworznia jest przykręcony trzon korbowodu. Olej do kanałów wodzika dopływa i odpływa rurami przegubowymi, a z tych kanałów przewierceniami w trzonie tłoka- służy on do chłodzenia tłoka, zaś przewierceniami w trzonie korbowodu dochodzi do miejsc smarowania czopów wału korbowego. Wał korbowy odpowiada wymaganiom przepisów Towarzystw Klasyfikacyjnych, mimo, że podlega obciążeniom sił ze spalania dochodzących do 120 at. W wale korbowym obrobione są tylko czopy, a ponieważ nie ma wierceń smarowniczych, jest on więc odporny na złamanie wskutek zmęczenia materiału, które prawie zawsze zaczynają się od nawierceń.