Isuzu 4HK1 uszczelniacze zaworowe
W ofercie uszczelniacze zaworowe Isuzu 4HK1, gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych do silnika 4HK1. Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika Isuzu 4HK1. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępna u nas na magazynie. Silnik 4HK1 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz gumek zaworowych do silnika Isuzu 4HK1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W wykonaniu dla trawlera „Euros” silniki o mocy znamionowej 1000 i 500 KMe mają nominalne prędkości obrotowe 380 na minutę, a między silnikiem „syn” i przekładnią włączona jest prądnica elektryczna, która ma moc 160 kW i służy do napędu windy trałowej oraz druga - przy przekładni o mocy 75 kW na potrzeby sieci pokładowej (patrz schemat). Inne rozwiązanie układu „ojciec i syn” przedstawia schemat dotyczący siłowni statku trawlera „Bahrenfeld” w wykonaniu M. A. N. Silnik „ojciec” ma moc 720 KMe przy 375 obr/min i jest nawrotny; silnik „syn” ma moc 250 KM, i jest nienawrotny. Nominalna liczba obrotów śruby statku wynosi 115 na min. Na swobodnym końcu wału silnika mniejszego jest przez sprzęgło włączona prądnica windy trałowej, zaś między tym silnikiem a sprzęgłem jest odbierany napęd prądnicy sieci na statku. Sprzęgła przekładni są hydrodynamiczne. Podczas manewrowania czynny jest nawrotny silnik „ojciec”, a silnik „syn” jest wyłączony, przez opróżnienie sprzęgła z oleju. Prądnica windy trałowej może być przez sprzęgło odłączona od silnika