Chłodzenie i smarowanie tłoka Isuzu 3LD1
Wszystkie elementy układu smarowania i chłodzenia silnika Isuzu 3LD1 w tym elementy smarowania i chłodzenia tłoka. Isuzu 3LD1 rurka chłodzenia tłoka, przewód smarowania, kranik olejowy
Niezależnie od tego jaki silnik Isuzu użytkujesz - skontaktuj się w nami. Posiadamy wszystkie części silnikowe. Oferujemy części zamienne do Isuzu - silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Powinny być przewidziane urządzenia alarmujące zawczasu o niskim ciśnieniu sprężonego powietrza. Powietrze sprężone powinno być czyste, wolne od wody i oleju i w miarę potrzeby powinny być zastosowane środki do zachowania tej czystości, np. filtry i wirówki. Potrzeba oczyszczenia jest szczególnie ważna, gdy dopływ powietrza sterującego pochodzi z sieci sprężonego powietrza stosowanego również do innych celów na statku. Gdy powietrze sterujące pobierane jest z sieci wysokiego ciśnienia i zastosowane są zawory redukcyjne, zaleca się stosowanie podwójnych zaworów redukcyjnych i podwójnych filtrów. Dopływające sprężone powietrze powinno być chłodne, to znaczy, że zaleca się stosowanie urządzenia ochładzającego na dopływie od strony wysokiego ciśnienia. Urządzenie to powinno być umieszczone w chłodnym miejscu, pomiędzy punktem przyłączenia do sieci wysokiego ciśnienia a filtrem. Na końcu urządzenia ochładzającego powinien być umieszczony zbiornik ściekowy z rurką odprowadzającą w celu usuwania gromadzącej się wilgoci. Drenowanie powinno być ciągłe i automatyczne. Urządzenia uruchamiające instalację powinny być skutecznie chronione przed dostępem brudu i wilgoci.