Naprawa i remont silników Iseki
Zajmujemy się serwisem oraz naprawą silników Iseki - z maszyn ogrodniczych, rolniczych, kosiarek, minitraktorków silników Isuzu, Mitsubishi, Iseki, Shibaura itp.
Serwisujemy i remontujemy wszystkie typy maszyn rolniczych. Zarówno minitraktorki, kosiarki, mini ciągniki rolnicze oraz wiele innych rodzajów maszyn.
Serwis Iseki
Specjalizujemy się w remontach silników Diesel z maszyn rolniczych. Są to silniki wszystkich najbardziej renomowanych producentów takich jak Isuzu, Mitsubishi, Iseki, Shibaura itp. Na wszystkie przeprowadzone remonty silników udzielamy gwarancji pisemnych.
Naprawiamy wszystkie modele silników przemysłowych Iseki z ciągników, maszyn ogrodniczych, rolniczych, koparek, ładowarek i innych maszyn.
Usługi w zakresie naprawy silników z maszyn rolniczych, ogrodowych, minitraktorków, koparek, kosiarek.
Obsługujemy m.in. takie silniki Iseki:
- Iseki E262
- Iseki E269
- Iseki E255
- Iseki E3AD1
- Iseki E3AE1
- Iseki E3AF1
- Iseki E3CD
- Iseki E3CE
- Iseki E3CF
- Iseki E4DE
- Iseki E4CG
- Iseki E4DD
- Iseki 3AD1
- Iseki 3AE1
- Iseki 3AF1
- Iseki E3100
- Iseki E3112
- Iseki E374
- Iseki E380
- Iseki E673
- Iseki 4FA1
- Iseki 4FB1
- Iseki 4FD1
- Iseki 4FG1
W Polsce traktorki Iseki wybierane są głownie do firm ogrodniczych, komunalnych, które zajmują się wykaszaniem traw. W przeciwieństwie do większości maszyn, w których trawa jest przesuwana nad przekładnią i innymi elementami, ciągnik Iseki ma system, w którym przekładnia jest przenoszona na koła za pomocą szeregu łańcuchów, podobnie jak ciągnik ryżowy.
Silniki Iseki Diesel, znane są długiej żywotności i małego spalania paliwa. Istotnym czynnikiem podczas ciężkich zadań, jest wysoki moment obrotowy, którym dysponują te maszyny.
Części zamienne Iseki
Na stanie naszego magazynu posiadamy setki części do silników z maszyn rolniczych, ogrodniczych, takich jak: Iseki, Isuzu, Skibaura, Mitsubishi.
W ofercie m.in. np.: zawory głowicy, tuleje, świeca żarowe, pompa wtryskowa korbowody, panewki korbowodowe i główne wału korbowego, głowica, blok silnika, pompa paliwa, pompa wody, tłoki, pierścienie tłokowe, uszczelniacze wału/ simeringi i uszczelki, wtryskiwacze, końcówki wtrysków i wiele innych itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Regulacja składu mieszanki jest zasadniczo odmienna w silnikach gaźnikowych i wtryskowych (zwłaszcza wysokoprężnych). W silnikach gaźnikowych regulacja składu mieszanki odbywa się poprzez łączne oddziaływanie na wydatek paliwa i powietrza. Natomiast w silniku wysokoprężnym regulowana jest tylko dawka paliwa, a ilość powietrza biorąca udział w spalaniu zmienia się jedynie w sposób niekontrolowany, za pośrednictwem współczynnika napełnienia = i(n). Z tych faktów wynikają następujące konsekwencje dotyczące zakresu zmian składu mieszanki w zależności od obciążenia silników gaźnikowych i wysokoprężnych.