Głowica Caterpillar CAT C10
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe silnika Caterpillar CAT C10, który znalazł zastosowanie w dużych samochodach ciężarowych, autobusach oraz w maszynach takich jak koparki, spychacze, kruszarki czy maszyny górnicze.
Silnik CAT C10 można spotkać m.in. w starszych modelach maszyn:
- Caterpillar 330C
- Caterpillar 330D/L
- Caterpillar D6R
Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Caterpillar C10 z maszyn drogowych, budowlanych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Opierając budowę opłat przewozowych o rachunek kosztów własnych oraz mając na uwadze różnorodność masy ładunkowej i. warunków przewozu jak również inne czynniki mające wpływ na kształtowanie się kosztów własnych są podstawę budowy taryf przewozowych można przyjąć następujące systemy: czasowy, naturalny, wartościowy, mieszany. System czasowy polega na przyjęciu czasu trwania pracy transportowej jako podstawy budowy opłat za przewóz. System ten jest przyjmowany w tych przypadkach, kiedy czas trwania prac ładunkowych jest niewspółmiernie duża w stosunku do czasu jazdy, czyli tam, gdzie wykonywana praca przewodowa, mierzona tonokilometrami jest mała. Taryfy czasowe, ustalane w odniesieniu do godzin pracy pojazdu, powinny być stosowano przy branżowym rozwozie towarów w miejskiej sieci handlowej, przy rozwózce ładunków specjalnie ciężkich (o dużej wadze pojedynczych sztuk), przy przewozach wewnątrzzakładowych, przy przewozach na krótkie odległości jak również przy przewozach drobnych ładunków z dużą ilością miejsc wyładowania. Klasycznym przykładem stosowania taryfy czasowej jest cennik opłat dotyczący najmu samojezdnego sprzętu mechanicznego do prac ładunkowych.