Panewki wału Detroit Diesel D754, D756
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Detroit Diesel D754, Detroit Diesel D756 z maszyn górniczych, maszyn rolniczych i agregatów prądotwórczych..
Posiadamy części zamienne do modeli silnika Detroit Diesel:
- D754 E2
- D754 TE2
- D756 E2
- D756 TE2
- D754 TE2
- D754TE 3
- D756TE3
Wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel D754, Detroit Diesel D756, dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Detroit Diesel D754, Detroit Diesel D756 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Detroit Diesel D754, Detroit Diesel D756 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Dynamiczne cechy konstrukcyjne mają na celu wyznaczenie obciążeń wstępnych jako stanu materialnego - stanu wywołanego w trakcie montażu, a więc w trakcie wytwarzania wytworu. Wartości obciążeń wstępnych określone są wartościami granicznymi, lub też mogą być określone jako rozkład wielkości losowej. Typowymi dynamicznymi cechami konstrukcyjnymi są stany polegające na polach naprężeń jako ustrojowej właściwości układu. Sporządzone przez konstruktora dokumenty najczęściej - jak dotychczas w postaci rysunków i innych form zapisu graficznego, są niczym innym jak tylko zapisem cech konstrukcyjnych. Przewidywać należy rozwój zapisu przy wykorzystaniu nowych środków technicznych, które bardziej odpowiadają możliwościom i potrzebom nowych czasów. Konstrukcja jest układem rozkładów struktury i stanów wytworu. Układ rozkładów wyznaczony jest cechami konstrukcyjnymi bądź przez określenie wartości granicznych, bądź za pomocą pojęć statystyki matematycznej. Nie istnieją dwa identyczne wytwory, prawdopodobieństwo bowiem istnienia układów materialnych o identycznych strukturach jest bliskie zeru. Pozory identyczności wytworów mają swe przyczyny w niedostrzeganiu przez nas gołym okiem różnic strukturalnych wytworu dopuszczonych określoną konstrukcją.