Części zamienne silnika Detroit Diesel 71, 71V Series
W ofercie mamy wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel 71 Series, Detroit Diesel 71V Series, które znalazły zastosowanie w maszynach rolniczych, maszynach górniczych oraz agregatach prądotwórczych.
Lista silników marki Detroit Diesel, do których oferujemy części:
- Detroit Diesel V71
- Detroit Diesel 6V-71
- Detroit Diesel 8V-71
- Detroit Diesel 12V-71
- Detroit Diesel 16V-71
- Detroit Diesel 6V-71T
- Detroit Diesel 8V-71T
- Detroit Diesel 12V-71T
- Detroit Diesel 12V-71TA
- Detroit Diesel 12V-71TTA
- Detroit Diesel 16V-71T
- Detroit Diesel 16V-71TI
Na stanie magazynowym mamy takie części silnika Detroit Diesel 71 Series jak:
- panewki
- tłoki
- uszczelki głowicy
- komplety uszczelek
- bloki silnika
- cewki gaszenia
- korbowody
- wały korbowe
- pierścienie
- pompy wody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- termostaty
- zawory głowicy
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- filtry
Detroit Diesel 71V Series części
Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Detroit Diesel 71 Series, Detroit Diesel 71V Series, które znalazły zastosowanie w maszynach górniczych, maszynach rolniczych i agregatach prądotwórczych - części dostępne od ręki.
Posiadamy części do takich modeli silnika Detroit Diesel jak:
- Detroit Diesel V71
- Detroit Diesel 6V71
- Detroit Diesel 8V71
- Detroit Diesel 12V71
- Detroit Diesel 16V71
- Detroit Diesel 6V71T
- Detroit Diesel 8V71T
- Detroit Diesel 12V71T
- Detroit Diesel 12V71TA
- Detroit Diesel 12V71TTA
- Detroit Diesel 16V71T
- Detroit Diesel 16V71TI
Masz jakieś pytania dotyczące silnika Detroit Diesel 71 Series, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Istnieją dwie przyczyny niepowtarzalności pomiarów, spowodowanych wpływem oleju: po pierwsze duże rozbieżności we własnościach olejów napędowych dostarczanych na rynek, wynikające z ich różnego pochodzenia oraz sposobu przeprowadzania destylacji; po drugie szybkie starzenie i zanieczyszczanie się oleju podczas pracy w stanowisku probierczym i zmiana jego własności, mających duży wpływ na przebieg wtryskiwania paliwa i wielkość dawki. W wyniku tego występują znaczne różnice, zwłaszcza w lepkości oleju oraz w przebiegu zmiany jego własności wskutek ciśnienia i temperatury. Podczas pracy w układzie wtryskowym, głównie pod wpływem mechanicznego obciążania oleju (pulsacji ciśnienia), jego utleniania i wzrostu zawartości rozpuszczonego powietrza (przy wtrysku z rozpylacza), właściwości oleju ulegają szybkiej zmianie, czemu przeciwdziałać można tylko przez wymianę oleju. Stosowanie wymienionych wyżej specjalnych olejów, bardziej jednolitych i w mniejszym stopniu zmieniających swoje właściwości, zwiększa znacznie możliwość uzyskiwania powtarzalnych wyników przy regulacji pomp wtryskowych. Jednak i w tym przypadku, zwłaszcza ze względu na jego zanieczyszczenie, trzeba olej dość często zmieniać, zgodnie z przepisami obsługi stanowiska podanymi dalej. Rodzaj oleju ma też duży wpływ na przepustowość filtrów paliwa, przy czym decydującym czynnikiem jest tu jego lepkość w określonej temperaturze.