CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Detroit Diesel 71, 71V Series

W ofercie mamy wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel 71 Series, Detroit Diesel 71V Series, które znalazły zastosowanie w maszynach rolniczych, maszynach górniczych oraz agregatach prądotwórczych.

Lista silników marki Detroit Diesel, do których oferujemy części:

Detroit Diesel 71 Series części zamienne silnika z maszyn rolniczych

  • Detroit Diesel V71
  • Detroit Diesel 6V-71
  • Detroit Diesel 8V-71
  • Detroit Diesel 12V-71
  • Detroit Diesel 16V-71
  • Detroit Diesel 6V-71T
  • Detroit Diesel 8V-71T
  • Detroit Diesel 12V-71T
  • Detroit Diesel 12V-71TA
  • Detroit Diesel 12V-71TTA
  • Detroit Diesel 16V-71T
  • Detroit Diesel 16V-71TI

Na stanie magazynowym mamy takie części silnika Detroit Diesel 71 Series jak:

  • panewki
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • komplety uszczelek
  • bloki silnika
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • wały korbowe
  • pierścienie
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • uszczelniacze zaworowe
  • wentylatory
  • filtry

Detroit Diesel 71V Series części

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Detroit Diesel 71 Series, Detroit Diesel 71V Series, które znalazły zastosowanie w maszynach górniczych, maszynach rolniczych i agregatach prądotwórczych - części dostępne od ręki.

Posiadamy części do takich modeli silnika Detroit Diesel jak:

  • Detroit Diesel V71
  • Detroit Diesel 6V71
  • Detroit Diesel 8V71
  • Detroit Diesel 12V71
  • Detroit Diesel 16V71
  • Detroit Diesel 6V71T
  • Detroit Diesel 8V71T
  • Detroit Diesel 12V71T
  • Detroit Diesel 12V71TA
  • Detroit Diesel 12V71TTA
  • Detroit Diesel 16V71T
  • Detroit Diesel 16V71TI

Masz jakieś pytania dotyczące silnika Detroit Diesel 71 Series, zadzwoń do nas.

 

Detroit Diesel 71 Series części zamienne silnika z maszyn górniczych

 

Czy wiesz, że...

Istnieją dwie przyczyny niepowtarzalności pomiarów, spowodowanych wpływem oleju: po pierwsze duże rozbieżności we własnościach olejów napędowych dostarczanych na rynek, wynikające z ich różnego pochodzenia oraz sposobu przeprowadzania destylacji; po drugie szybkie starzenie i zanieczyszczanie się oleju podczas pracy w stanowisku probierczym i zmiana jego własności, mających duży wpływ na przebieg wtryskiwania paliwa i wielkość dawki. W wyniku tego występują znaczne różnice, zwłaszcza w lepkości oleju oraz w przebiegu zmiany jego własności wskutek ciśnienia i temperatury. Podczas pracy w układzie wtryskowym, głównie pod wpływem mechanicznego obciążania oleju (pulsacji ciśnienia), jego utleniania i wzrostu zawartości rozpuszczonego powietrza (przy wtrysku z rozpylacza), właściwości oleju ulegają szybkiej zmianie, czemu przeciwdziałać można tylko przez wymianę oleju. Stosowanie wymienionych wyżej specjalnych olejów, bardziej jednolitych i w mniejszym stopniu zmieniających swoje właściwości, zwiększa znacznie możliwość uzyskiwania powtarzalnych wyników przy regulacji pomp wtryskowych. Jednak i w tym przypadku, zwłaszcza ze względu na jego zanieczyszczenie, trzeba olej dość często zmieniać, zgodnie z przepisami obsługi stanowiska podanymi dalej. Rodzaj oleju ma też duży wpływ na przepustowość filtrów paliwa, przy czym decydującym czynnikiem jest tu jego lepkość w określonej temperaturze.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.