Części zamienne silnika Detroit Diesel 60 Series
W ofercie mamy wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel 60 Series, które znalazły zastosowanie w maszynach rolniczych, maszynach górniczych oraz agregatach prądotwórczych.
Lista modeli silników Detroit Diesel do których oferujemy części zamienne:
- Detroit Diesel S60
- Detroit Diesel 11.1L Detroit 60 Series
- Detroit Diesel 12.7L Detroit 60 Series
- Detroit Diesel 14.0L Detroit 60 Series
Na stanie magazynowym mamy takie części silnika Detroit Diesel 60 Series jak:
- panewki
- tłoki
- uszczelki głowicy
- komplety uszczelek
- bloki silnika
- cewki gaszenia
- korbowody
- wały korbowe
- pierścienie
- pompy wody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- termostaty
- zawory głowicy
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- filtry
Wszystkie części zamienne silnika Detroit Diesel 60 Series dostępne od ręki.
Masz jakieś pytania dotyczące silnika Detroit Diesel 60 Series, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Kąty nachylenia (zbieżność) powierzchni roboczych klinów są znormalizowane. Połączenia wpustowe wykonuje się za pomocą tzw. wpustów osadzonych w rowkach wałów, do których mogą być przytwierdzone za pomocą wkrętów. Są one stosowane do łączenia wałów z piastami kół umożliwiające jednocześnie przesuw piasty względem wału. Najczęściej spotykane są wpusty pryzmatyczne i czółenkowe. Połączenia wielowypustowe. Zaletą ich jest to, że wały nie są osłabione rowkami na wpusty; są stosowane do przenoszenia dużych momentów i prędkości przy zapewnieniu dobrej współosiowości osadzonych części. Zarysy wielowypustów mogą być prostokątne, trapezowe i ewolwentowe. Połączenia kołkowe służą do połączenia części w celu przeniesienia siły za pomocą kołków łączących lub też do dokładnego ustalenia położenia części względem siebie za pomocą kołków ustalających. Połączenia kołkami ustalającymi, które są często demontowane wykonuje się w ten sposób, że w jedną część kołki się wtłacza, a w drugiej stosuje się pasowanie suwliwe. Otwory pod kołki muszą być dokładnie wykonane — są rozwiercane rozwiertarkami walcowymi. Należy pamiętać, że zbyt częste oraz nieumiejętne demontowanie połączenia kołkowego prowadzi do uszkodzenia otworu (kołki są hartowane i szlifowane).