Termostat Detroit Diesel 53, 53V Series
Termostat silnika Detroit Diesel 53, Detroit Diesel 53V Series, z maszyn rolniczych, maszyn górniczych i agregatów prądotwórczych
Wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel 53 Series dostępne od ręki.
Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Jeżeli masz jakieś pytania zadzwoń do nas.
Czy wiesz że…
W przypadku, gdy wartość skoku wstępnego dla pompy, którą regulujemy, nie jest znana, należy skok tłoka wyregulować w sposób następujący: ustawiamy tłok sekcji w górnym zwrotnym położeniu (GMP) obracając wałek krzywkowy tak, aby rolka popychacza weszła na wierzchołek krzywki; za pomocą specjalnego szczelinomierza wsuwanego między tłok i popychacz sprawdzamy, czy tłok da się podnieść wyżej o 0,5 do 0,8 mm; w razie potrzeby regulujemy długość popychacza tak, aby wyżej podany warunek był zachowany. Mając prawidłowo wyregulowany skok wstępny tłoka dla pierwszej sekcji pompy wtryskowej (licząc od strony napędu pompy), należy sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować kąty między GPT pierwszej sekcji i sekcji następnych. Różnice kątów nie powinny przekraczać ± 0,5° w stosunku do wymaganych dla prawidłowej pracy silnika wielocylindrowego, które wynikają z rozstawienia krzywek na wałku pompy i kierunku jego obrotu. Sprawdzenie kolejności pracy sekcji na stanowisku probierczym jest jednak potrzebne dla upewnienia się, czy przy montażu wałek nie został zamieniony z innym podobnym. Pomiar kąta początku tłoczenia przeprowadzamy w ten sposób, że znajdujemy na podziałce kątowej wrzeciona GPT dla pierwszej sekcji, a potem dla następnej w kolejności tłoczenia i odczytujemy wielkości kątów obrotu wałka między początkami tłoczenia pierwszej sekcji i każdej z następnych. W razie stwierdzenia nadmiernych odchyleń przeprowadzamy regulację wydłużając lub skracając