Daewoo Doosan DB58 korbowód
W sprzedaży posiadamy korbowód silnika Daewoo Doosan DB58, który swoje zastosowanie znalazł w ładowarkach oraz wózkach widłowych.
Oferujemy również inne części zamienne silnika Daewoo Doosan DB58, Daewoo Doosan DB58T, Daewoo Doosan DB58TI: panewki do korbowodu, wtryski, tłoki, pierścienie i wiele innych.
Tulejka korbowodu Daewoo Doosan DB58T
Tulejka korbowodu, korbowód silnika Daewoo Doosan DB58T, Daewoo Doosan DB58TI dostępne od ręki z naszego magazynu.
Korbowód to element łączący tłok z wałem korbowym. Działają na niego siły o kilku różnych kierunkach.
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania. Nasi konsultanci, chętnie na nie odpowiedzą.
Czy wiesz, że…
Kilka stali nadaje się znakomicie do powierzchniowego hartowania (indukcyjnego, płomieniowego) po ulepszeniu cieplnym. Dobiera się je w zależności od wytrzymałości rdzenia i żądanej twardości warstwy powierzchniowej. Np. stal 40H stosuje się na koła zębate o modułach mniejszych niż 5 mm, a ponadto na wały korbowe, sworznie koparek. Na szybkobieżne koła zębate o małych i średnich wymiarach używa się stali 35HM i 45 HN. Wykonuje się z nich również wały korbowe, wały z naciętymi zębami (wały uzębione), wały wiertnicze (duża odporność na zużycie przy wysokiej wytrzymałości rdzenia). Ciężkie przekładnie zębate o dużych wymiarach produkuje się ze stali 35SG, 37HGNM, 36HNM, 38HGN. Stale te, a ponadto stale 40H, 35HM i 40HM, charakteryzują się nie największą twardością warstwy powierzchniowej (< 58 HRC), ale za to wysoką wytrzymałością. Ze stali 40HM wykonuje się również wały wielowypustowe, tylne osie i wały pojazdów mechanicznych, czopy kuliste.