Silnik Kubota Nanni N4.85
Części zamienne silnika morskiego Kubota Nanni N4.85, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, statkach, jachtach, łodziach.
Na magazynie posiadamy takie części jak:
- panewki
- tłoki
- pierścienie
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- korbowody
- wały korbowe
- uszczelniacze wału
- uszczelki
- termostaty
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- zawory głowicy
- głowice
Wszystkie części zamienne do silników morskich Kubota Nanni N4.85 dostępne od ręki z naszego magazynu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że...
W regulatorach o działaniu pośrednim z elementem sztywnym ogniwo, kierujące pracą serwomotoru, otrzymuje przemieszczenie od mas regulatora i od serwomotoru. Załóżmy, że nastąpiło odciążenie i wał silnika zaczyna obracać się z większą prędkością. Ciężary regulatora pod wpływem siły odśrodkowej rozchodzą się i nasuwa podnosi się w górę. Punkt dźwigni jest przy tym nieruchomy, gdyż dopływ oleju po obu stronach serwomotoru jest przymknięty. Nasuwa podnosząc się w górę, otwiera dopływ oleju do dolnej przestrzeni cylindra (pod tłokiem) i tłok podnosi się, a przepustnica opada. Jednocześnie z przesunięciem się tłoka w górę suwak rozrządczy opuszcza się, gdyż nasuwa regulatora utrzymuje się na swoim miejscu za pomocą sił odśrodkowych ciężarków. W ten sposób po zakończeniu regulacji suwak powraca do położenia średniego, tłok zaś serwomotoru przyjmuje inne położenie w porównaniu z położeniem, w jakim on się znajdował przed zaburzeniem stosunku czynników, odpowiadającego ruchowi ustabilizowanemu. Rzeczywisty proces regulacji jest nieco od omówionego inny, gdyż przesunięcia się nasuwy, suwaka i tłoka odbywają się jednocześnie i kończą się dopiero wtedy gdy ustabilizuje się równoważny stosunek czynników. Prędkość kątowa wału maszyny zmienia się po zakończeniu procesu regulacji i może być większa lub mniejsza od prędkości kątowej przed regulacją, zależnie od tego, czy nastąpiło odciążenie czy też zwiększenie obciążenia maszyny.