Pierścienie tłokowe Cummins B4.5
Pierścienie do wszystkich wersji silnika Cummins B4.5, B4.5T, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, drogowych, koparkach i ładowarkach.
Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Cummins B4.5, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Cummins B4.5.
Czy wiesz że…
Podobne rozwiązanie ma przekładnia główna ciągników Ursus. Przekładnię główną stanowi prawie zawsze para stożkowych kół zębatych, ponieważ wał atakujący umieszczony jest na ogół wzdłuż osi podłużnej ciągnika, a więc poprzecznie w stosunku do półosi i kół napędowych. Wał atakujący, zakończony stożkowym kołem zębatym, współpracuje z tzw. kołem talerzowym, przymocowanym do kosza mechanizmu różnicowego. Mechanizm różnicowy umożliwia obracanie się z różnymi prędkościami obydwu półosi, a więc i obydwu kół napędowych ciągnika. Różne prędkości kół napędowych potrzebne są przy jeździe na zakrętach, gdy w tym samym czasie koła zewnętrzne muszą przejechać dłuższą drogę niż koła wewnętrzne oraz gdy jedno z kół przejeżdża przez, niewielkie wzniesienie terenu. W mechanizmie różnicowym w koszu obracającym się wraz z kołem talerzowym znajdują się stożkowe koła zębate, tzw. satelity, osadzone obrotowo na sworzniach. Satelity zazębiają się z kołami stożkowymi, nazywanymi popularnie koronkami, którymi zakończone są obie półosie.