Tłoki i sworznie Cummins A1700
Tłoki i sworznie do silnika Cummins A1700, który znalazł zastosowanie w małych maszynach budowlanych oraz agregatach prądotwórczych.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie oraz pierścienie silnika Cummins A1700.
Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków, pierścieni Cummins A1700. Wszystkie wersje tłoków dostępne u nas na magazynie.
Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Cummins A1700.
Czy wiesz że…
Koła napędowe ciągników Ursus C-330 Ursus C-4011 i C-355 oraz Ursus C-385 zbudowane są w zasadzie jednakowo. Z korpusu zwolnicy (lub w ciągniku Ursus C-385 z pochwy osi) wyprowadzony jest na zewnątrz wał koła, zakończony kołnierzem. Do kołnierza przymocowana jest za pomocą śrub i nakrętek tarcza koła, połączona z obręczą, za pośrednictwem klocków, śrubami. Do kół jezdnych można przymocowywać żeliwne obciążniki, w celu zwiększenia nacisku kół napędowych ciągnika na podłoże, co pozwala na uzyskanie większej siły uciągu. Obciążnik wewnętrzny przykręcony jest śrubami do kołnierza wału, a trzy obciążniki zewnętrzne do tarczy koła. Pod wszystkie połączenia śrubowe kół i obciążników zakłada się podkładki sprężyste w celu zabezpieczenia przed samoczynnym odkręcaniem się nakrętek w czasie pracy.