Pompa oleju Cummins 6CT 8.3
Pompa oleju silnika Cummins 6CT 8.3, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
W ofercie mamy także inne części np.: pompy wody, panewki, uszczelki, cewki gaszenia, wały korbowe, wtryskiwacze, pierścienie, termostaty, głowice, tłoki, tuleje itp.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jeśli komora jest napełniona paliwem, niewystarczający dopływ lub jego przerwanie objawiają się nie podczas samego rozruchu, lecz dopiero podczas pracy na biegu jałowym lub na początku jazdy. Zapas paliwa w komorze pływakowej wystarcza bowiem na czas pracy znacznie dłuższy niż przy włączonym urządzeniu rozruchowym. Korki parowe powstają niekiedy podczas pracy na biegu jałowym ze względu na małą prędkość przepływu paliwa. Gdy silnik przez pewien czas pracuje na biegu jałowym bezpośrednio przed zatrzymaniem, może nastąpić wyczerpanie paliwa z komory pływakowej. W takim przypadku rozruch gorącego silnika jest na ogół niemożliwy.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.