Cewka gaszenia Mitsubishi D04FR, D06FR
Cewka gaszenia silnika Mitsubishi D04FR, Mitsubishi D06FR z maszyn budowlanych i przemysłowych.
W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Mitsubishi D04FR, D06FR oraz inne części marki Mitsubishi.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Mitsubishi D04FR, Mitsubishi D06FR oraz innych części tej marki.
Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Czy wiesz, że…
Pierwszą fazą przenikania atomów czynnika atakującego przez warstewkę jest adsorpcja i związany z tym rozpad cząstek na atomy lub nawet jonizacja atomów. Następnie atomy lub jony wnikają w warstewkę i rozpoczyna się ich ruch poprzez warstewkę do metalu. Z drugiej strony atomy metalu adsorbowane na wewnętrznej powierzchni warstewki rozpuszczają się w niej i przemieszczają się w kierunku na zewnątrz. Podczas ruchu atomy stykają się, wchodzą w reakcje tworząc produkty korozji, a zatem wzrasta grubość warstewki produktów korozji. Obszar, w którym zachodzi wzajemne oddziaływanie dyfundujących atomów nazywa się strefą reakcji. Grubość warstewek ochronnych waha się w szerokich granicach, a mianowicie: warstewki grube, łatwe do wykrycia o grubości d > 5000 A (0,5 pm), warstewki średniej grubości (barwy nalotowe) d = 5000 + 400, warstewki cienkie, niewidzialne d < 400, wykrywane metodami pośrednimi. Utworzona warstewka jest jednak nietrwała na skutek wzrostu naprężeń wewnętrznych, powstających przy wzroście grubości warstewki (produkty korozji zajmują większą objętość niż objętość skorodowanego metalu) i zmianie temperatury.