Uszczelniacz wału silnika Carrier Vector
Uszczelniacz wału korbowego, simmeringdo silnika Kubota, montowanych w agregatach chłodniczych na samochody ciężarowe marki Carrier Vector.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Kubota Carrier Vector sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W czasie powolnej jazdy elementy rzeźby bieżnika pozostają w styczności z nawierzchnią w ciągu tak długiego czasu, że wystarcza on na wyparcie wody spomiędzy gumy i nawierzchni. Czas ten zmniejsza się jednak wraz ze wzrostem szybkości pojazdu, powodując skrócenie czasu suchego kontaktu opony i jezdni, aż w końcu przerwanie filmu wodnego w ogóle nie zachodzi. Im opona posiada rzeźbę o większej liczbie ostrych krawędzi, przecinających film wodny, tym krótszy czas jest dla niej niezbędny by uzyskać suchy kontakt z jezdnią i tym szybciej mogą się toczyć koła ogumione. Przy zdartej rzeźbie bieżnika, lub gdy występy rzeźby uległy w czasie eksploatacji wydatnemu zaokrągleniu, szybkość jazdy w czasie deszczu. Wpływ temperatury otoczenia na trwałość opon przy różnych szybkościach jazdy należy znacznie ograniczyć. Wprawny kierowca doskonale wyczuwa, jaka szybkość jest jeszcze bezpieczna (w danych warunkach atmosferycznych i okolicznościach) i nigdy jej nie przekroczy.