Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Carrier Optima
Wszystkie elementy układu wtryskowego silnika Kubota, montowanych w agregatach chłodniczych na samochody ciężarowe marki Carrier Optima.
Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do silnika Kubota, z samochodów marki Carrier Optima dostępne w naszym sklepie.
Końcówki wtryskiwaczy do silnika Kubota Carrier Optima oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
W przypadku kół bliźniaczych, mających dwie opony i dwie obręcze, osadzone na wspólnej piaście i połączone sztywno za pomocą tarcz i piast, występuje zjawisko mocy krążącej, pojawiające się bądź podczas jazdy po łuku, bądź podczas ruchu po torze prostoliniowym w przypadku, gdy koła mają promienie różnej wielkości. Zjawisko to powoduje niejednakowe zużycie opon zewnętrznych i wewnętrznych. Praktyka wskazuje na to, że opony zewnętrzne zużywają się znacznie szybciej, niż wewnętrzne. Dzieje się tak przez pierwsze 5 tys. km przebiegu, zanim średnice opon dostosują się do istniejących warunków. Po tym przebiegu zużywanie się obu opon bliźniaczych następuje na ogół równomiernie, jeżeli przestrzegane są wszystkie prawidła jazdy. W razie jednak brania zakrętów na dużej szybkości lub eksploatacji bez ładunku na długich trasach (samochody z łamaną tylną osią), zużycie opon zewnętrznych przewyższa wartości obserwowane dla opon wewnętrznych.