CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Cummins A1700

W ofercie naszego sklepu posiadamy wszystkie części zamienne silnika Cummins A1700, który znalazł zastosowanie głównie w małych maszynach budowlanych oraz agregatach prądotwórczych. 

Części silnika Cummins A1700 z małych maszyn budowlanych

Do silników Cummins A1700 oferujemy takie części jak: panewki, cewki gaszenia, świece żarowe, termostaty, głowice, zawory głowicy, korbowody, pompy oleju, pompy paliwa, pompy wody, uszczelki głowicy, tłoki.

Cummins A1700 części

W naszym asortymencie magazynowym mamy wszystkie części zamienne silników Cummins A1700 z małych maszyn budowlanych, agregatów prądotwórczych. Oferujemy również serwis i remonty silników Cummins.

Wszystkie części zamienne silnika Cummins A1700 dostępne od ręki.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części zamienne do silnika Cummins A1700.  

 

Części silnika Cummins A1700 z wózków widłowych

 

Czy wiesz że...

W środkowym położeniu dźwigni napęd WOM i pompy hydraulicznej jest wyłączony, gdyż koło przesuwne WOM nie zazębia się z kołem tulei napędu WOM. Przez pochylenie dźwigni, do przodu do pierwszego położenia, przesuwa się w prawo koło zębate i tuleję, koło przesuwne zazębia się z kołem tulei napędu WOM i wał odbioru mocy napędzany jest niezależnie. Wieniec zębaty tulei napędu pompy nie zazębia się jeszcze z kołem zębatym pompy hydraulicznej podnośnika. Dopiero dalsze pochylenie dźwigni w położenie drugie włącza napęd pompy hydraulicznej, nie wyłączając niezależnego napędu WOM. Zębate koło przesuwnie WOM współpracuje w dalszym ciągu z wieńcem tulei napędu WOM, ponieważ szerokość tego wieńca jest większa niż szerokość wieńca koła przesuwnego, a jednocześnie wieniec zębaty tulei napędu pompy zazębia się z prawym kołem pompy hydraulicznej. Przestawienie dźwigni sterowania w pierwsze położenie w tył powodu- je zazębienie się wrębów naciętych na lewym końcu tulei napędu pompy i zależnego napędu WOM z zębami, którymi zakończony jest prawy koniec wału pośredniego reduktora. Tuleja, a wraz z nią WOM, napędzane są wówczas zależnie wałem pośrednim reduktora. Po wychyleniu dźwigni w drugie tylne położenie wieniec zębaty tulei zazębia się z lewym kołem zębatym napędu pompy. Towarzyszy jednak temu wyłączenie napędu zależnego WOM.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.